Monday, September 26, 2011

Bangkit Kembali

Alhamdulillah tengahari semalam kami selamat menjejak kaki ke bumi Doha kembali..hadoiiii, ikot hati memang x cukup sebulan kt Msia..tp nk wat gane kan..dah laa macam ting tong dok nk ngingat balik camne nk masak..hahaha..sebulan x sentuh senduk belanga kann..hamikkk..

Cita sikit perjalanan balik kami ari tue..kami amik flight malam..8.15pm dari Doha International Airport..so diorg slalu tido sebelom kul 10pm..setel laa si adik main kejap2 pas tue tido dah..yg kakak bukakkan cita Kungfu Panda 2..mengekek2 ketawa dia tengok..siap ulang 2x tengok, pas tue sambung tengok Dora pulak..sudahnya dekat kul 1pg baru dia tdo..flight malam tue penuh giler ngan orang Msia..sana-sini muka Msia..maknanya ramai jugak yg umi x kenal, huhu..kami dok yg belakang jugak laa..tiba part makanan, smpai kt kami dah abis yg ada nasi..sudahnya makan laa fish jek..pas tue xdan nk sahur dalam flight sebab kata steward tue dah imsak..sabo jek laa..tiba di KLIA jam 9am..so sambung laa puasa di Msia selama 3ari sebelom Syawal menjelma..

Flight masa balik ke Doha semalam lak jam 10.25am..memang xde flight malam tuk balik ke sini..so kalau dah nama siang tue paham jek laa..anak2 umi hadoi laaa..yg kakak x bapa sihat sangat, tapi alhamdulillah demam dah kebah, sian kakak..agak cranky jugak laa dia dalam flight tue..suh tengok Dora pun xnk..meregek2 pas tue tido..yg ada tido kejap jek dalam sejam lebih..dapat umi lelap mata gak masa tue..selebihnya main, main dan main jek dia..ketua crew cabin masa tue pompuan nama Jasmine..xtau laa umi orang mana..punya suka melayan Athirah, siap bawak lari anak umi tue..sempat lagi dia eyak masa tue..sabo jek laaa..

So kembali laa umi mengupdate entry sebulan di Msia nie yekk..terpaksa sikit2 laa yek memandangkan kena setelkan keje umah jugak..so layan jek laa lauk pertama umi masak tengahari tadi..semalam mintak excuse kt daddy sebab baru sampai kan..menggagah carik Nasi Mandi skali restoran tue tutup lakk..makan laa Nasi Bukhary..layannn..hihi

Sent from my BlackBerry® smartphone from Qtel

2 comments:

gee ryder said...

dah balik yer ana...bila pulak balik msia lagi? hehehe

Anonymous said...

Jgn di tanya bila nk balik lg kakkk..huaaaa -anasaliza-