Thursday, May 21, 2009

Sesuka Hati

Tengok laa anak umi nie..ari tue dah tunjuk kann camne dia tido kt dalam stroller..hehehe..


nie sekarang bila dia dah pandai duduk..so dah boleh dudukkan dia dalam trolley kalau gi econsave belakang umah tue..so nie laa gaya dia bila letak dalam trolley tue..sibuk nk pandang kt tempat orang ramai..xnk pandang ngadap kt kita..masa nie daddy belikan auni bola..bola kecik2 tue 3 bijik..dia cukup suka n gelak terkekeh-kekeh bila tengok kita lantun bola..
Muka dia tengah masam mencuka tue..apesal ntah..











Umi terlepas amik 1 posing dia yg ayu gitu..camne nk cakap kt sini..dia dok senget cam tue n kaki cam bersimpuh tue..puas laa umi n daddy gelakkan dia time tue..baru nk snap dia dah turunkan kaki..sayang betul laaa..lambat sangat tekan hp tue..ishhhh..

6 comments:

::Umi Sufira:: said...

Cute betullah auni..selamba aje dia pose dalam tu eh!:)

shafahanz-iman said...

hi Ana, Auni comel n selamba... tak cebik pun dlm trolley tu.

Pasti Ana about 20something kan..
hehehehe.. call me Kak Shakey eh..

ina said...

comellllllllllllllllllll!!!!
waaaa auni pakai baju koala mak yang bagi eh..yeayyy!!!muah muah muah!!

gee ryder said...

heheh nape duk gitu auni?
mcm budak bsr je gayanye

azura said...

auni nomel!

ana ahad ni join tak??? jomla bawak auni jumpa mr.bear :)

Ana said...

Umi Sufira = tue laa..selamber jek si kecik tue toleh kiri kanan..sabo jek laa umi n daddy dia..

Shafahanz-Iman = ooo..ana umur 28thn..pggl Kak Shakey ekk..kt blog letak gambo anak akak jek..mananyaa gambo akak..hehehe

Ina = angah suka betul kalau auni pakai baju yg ina bagi tue..hehehe..

Kak G = auni nk bergaya cam abg aqeel laa kakk..hehehe..

Kak Zura = ahad mayb x join laa kakk..ashran keje..tengok laa kalau dia larat kitorg gi yekk..