Sunday, February 08, 2009

Selamat Bertunang Ina-Apai..

Nk wish Selamat Bertunang tuk Ina (adik ipar umi) n Apai (bukan nama sebenar)..hehehe..
Alhamdulillah semuanya selamat dan berjalan lancar..
Majlis pada 07/02/09, hari Sabtu..Majlis Merisik sekali dengan Bertunang..1 shot dapat 2 cincin skali ekk..


Tempoh tunang 3 tahun sebab Ina nk sambung study lagi ke peringkat yg tertinggi..lama tue..sabo yek kalau dugaan mendatang..kan orang cakap bertunang nie darah manis..kena think +ve je yekk Ina..cewahhh..

Umi xdan nk curik-curik amik gambo..sebab sibuk tolong-tolong..nak nak pulak dah ada anak nie..sibuk nk tolong sibuk ngan anak lagi..tapi anak umi nie baik betul sebab tido masa tengah sibuk-sibuk majlis tue..umi laaa yg kena turun naik turun naik tangga nk tengok anak umi sebab tidokan dia kt atas..



Tengok syoknyaa anak umi nie tdooo..




Menu ari tue Nasi Putih, Kari Daging, Sambal Udang, Masak Lemak Nenas, Ulam-ulam, Sambal Belacan n Ikan Kering..x lupa jugak kueh-mueh n air Mata Kucing..
Sedap tue makan panas-panas..fuhhh..lupa anak kejap..hehehe..

Gambo lain tunggu umi kidnap dari Mak Yang ekk..hehehe..


Muka budak kecik baru bangun..





5 comments:

azura -nazs- said...

kui3x...belajar peringkat tertinggi tuh heheh

a'ah la anna...masing2 sibuk ngan anak. juju pun tido gak..dia tumpang tido dalam bakul auni kat bilik mak yang masa upacara sarung cincin :P

Ana said...

kak zura=hehehe..aikk..juju tdo masa Mak Yang sarung cincin..rugi laa kannn budak kecik 2 orang nie, ada ke tido pulak..sabo je laa..

apaipictures said...

thanks for the wish, Kak Ana. Terima kasih jugak sebab sudi tolong2 pada majlis ari tu..

Ade sikit gambar kat pix blog :
http://apaipictures.wordpress.com/

Kalau sudi, singgah la ek :p

PadNani~~{@ said...

auni yg comellll=)

Anonymous said...

ur baby is really cute :)..like a little angel - sai