Wednesday, November 19, 2008

Hatiku Gumbira Hari Ini..

Alangkah gembiranyaa hari ini..pagi nie macam ana cita tadi..ana sempat bekpes ngan hubby..lepas bekpes tue main2 ngan auni kejap..cium auni berpuluh kali dulu seblom gi keje..benda biasa laa pada ibu2 lain pun kann..hehehe..

Auni dalam baby cot pagi tadi dah mula pusing2 badan ke kanan..ana cakap kt hubby..'tengok bang,auni dah mula nk pusing badan,nk meniarap laa kot'..hubby suh gerakkan auni ke tengah cot tue sikit supaya senang dia nak pusing..tapi ana cakap jangan usik dia nanti dia xnk pusing dah..hubby degil..dia angkat n letak auni ke tepi sana sikit..last2 auni statik jek x nk pusing badan lagi..ishhh abang nie..ganggu mood auni jekk..

Pas tue main agah2 auni lakk..jam dah kul 8.40am..selamber jek main2 ngan auni lagi..ntah napa auni hyper-aktif lakk pagi nie..mulut dia cakap macam2..abis kuar semua bahasa baby dia..auni nie suka senyum pagi2 bila kita agah dia..melebar dia senyum..tue yg buat hati nie berat sangat nk gi keje..hehehe..

Sebelom nk gerak tue ana cakap laa bye bye kt auni..skali dia nyahut bunyik cam bye jugak..terkejut ana, hubby n mama..kitorg ketawa laa dengar auni nyahut cam tue..auni lakk tercengang2 tengok kitorg ketawakan dia..pas tue hubby n mama cuba cakap bye lagi kat auni..dia x nyahut pun..dia cakap bahasa dia yg lain dari bunyik bye..ana cakap kt hubby..'auni nk umi dia sorang jek yg cakap bye'..hehehe..pas tue mama lak cakap..'budak nie mesti cepat cakap nie'..dah kul 8.50am tue ana pun angkat handbag n cakap bye lagi kat auni..tuk kali ke-2 auni jawab bye jugak kt ana..

Ya allah..cerdik anak umi nie ekk..sayang diaaa..umi xnk gi keje..nk main ngan auni...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Gambo auni pusingkan badan..















Auni buah hati kami

2 comments:

mama-khayra said...

bagus saliza amik gamba baby banyak2..wat kenangan.klu ade video lagi best tau...cam pg tadi illa tgk video khayra masa kecik2,tersenyum illa ngan hubby...wah bahagia sungguh rasenye hehehehe..

tapi ade satuu jek videoo..ahh rugi2 tak amik byk2...priceless tau moment semua tuh.bukan leh putar balik masa nk tengok huhuuuu...

tape2 nnt ade baby baru kitorg amik vido banyak2 ehhehehe...

anaash said...

ila=ada video auni bnyk..tapi xtau nk upload dalam blog nie camne..kena blaja ngan ila laa dulu nie..hehehe..slalu tengok gambo2 ngan hubby malam2..pas tue gelak sama2..best kann..