Wednesday, November 19, 2008

Kenangan Lama..

Pagi nie sebelom gi keje sempat bekpes ngan hubby..hubby keje malam n sampai umah dalam kul 8 lebih..dengan selambernyaa ana gi keje lambat tuk hari yg ke-2..hehehe..

Bukak2 pintu grill jek hubby cakap..'ehh, baju sugus'..pas tue hubby cakap amik laa gambo pas tue update dalam blog..bila dia cakap cam tue baru teringat pasal baju nie..


Actually baju nie bday present dari mak n abah ana masa umur 18thn..tahun 1999 tau umur 18 tue..masa tue matrix kt ganu..masa tue zaman hubby curik2 pandang laa..berkenan bila tengok ana pakai baju nie dulu..hehehe..bila teringat zaman kat matrix dulu..boleh buat senyum sampai ke telinga..maklum laa..orang yg admire kita dah jadik suami pun sekarang..hehehe..


X sangka ekk rupanya baju nie dekat 10 tahun..ishh..x up-to-date betul ana nie kann..baju 10 tahun pun still pakai lagi..hehehe..tapi kalau korang nak tau diriku ini memang macam nie..semua baju kurung gi opis sekarang nie ialah baju masa kt U dulu..bayangkan laa dah bapa tahun..hahaha..tudung pun orang skarang dah pakai tudung bunga2..ana still lagi pakai tudung bawal yg xde manik2 tue..lantak laa orang lain nk kata apa..yang penting ana selesa macam nie..n ini laa diriku yg sebenar..cukup sayang barang2 lama..tudung tue kalau x smpai berlubang n xleh pakai..xkan ku buang..brooch pun ada yg kaler2 tapi tetap pakai yg satu nie gakk..yg kaler2 semua simpan dalam lemari buat perhiasan..hehehe..

Dah tue je laa..malu nk cita yg lain2..tata


2 comments:

mama-khayra said...

saliza..baju lama masih muat kan...haa tu maknanye kita tak menggemuk hahahah [ ayat sedapkan ati...okeh gituh?? ] hikhikhik

anaash said...

ila=baju kurung 10tahun memang laa muat..cuba try baju kebaya yg berusia 10tahun..muat ke x..hahahaa