Wednesday, November 26, 2008

Kena Tagged lagi from Mama Khayra..

Adussss..kena tagged lagi..ila nie tau..tengok dia punyaa soalan..masya-allah susahnyaaa..amik masa berjam nk menjawab nie..terus sakit perot baca tagged nie..huhuhuhu..

7 ciri wanita/lelaki idaman anda
-Suka buat lawak..so hidupku ceria aje sepanjang hari..
-Penyayang..
-Chumel..
-Apa lagi ekk..yg penting bila hati dah jatuh cinta..idaman n angan2 yg lain semua tue x pandang dahh..huhuhu..

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
-Rosyam Nor..kalau kuar tv jek mesti tengok cita dia smpai habis..hubby pun jeles..sori yek bang..
-Apek..suka lawak2 dia..
-Nasha Aziz..dia cantikkkk..
-Eja..lembut sangat orangnyaa..
-Wan Maimunah..suka dia berlakon..
-Kumpulan Cham Raja Lawak..
-Hubby..leh masuk dalam senarai x??

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
-malu-malu..
-jantung ku berdegup..dag dug dag dug..
-gelak pun tutup2 mulut..(hubby baca entry nie sure kena gelak laa nanti)
-nk suap makanan pun slow jek..skrang bantai x hengat..slalu kena perli ngan hubby..huhu
-makan sikit jek sebab control ayu..hahaha
-cakap cover2
-apa lagi ekkk..dah lupa saat2 tue laaa..
Tue semua masuk dalam kategori perasaan ke?? Alaaa..blasah je laa..

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
-Terengganu..tempat mula hubby jatuh cinta padakuuuu..
-Bali..best sangat ke smpai ramai sangat org suka gi Bali??
-Hawaii..
-Australia..buleh melawat adik ipar kt sana..
-Singapore
-Paris
-London

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
-Handphone..
-Jam Tangan..
-Kamera..
-Notebook..hubby nk sangat beli notebook tauu..
-Anak
-Anak
-Anak
Hahaha..bak kata mama khayra..kita nie pun hubby tanggung..mampu ke nak belikan semua nie..ahahahha..

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
-Hanya Memuji..Shanti & Marcel..mesti nyanyi bila gi karaoke ngan hubby..
-Ada Apa Dengan Cinta..
-Lagu CT Nurhaliza yg..Pernahkah kau bermimpi seketika..Berada di tempatku membayangkann..
-I Want To Spend My Lifetime Loving Uuuu..
-Cintaaaa..Tegarkan hatikuuu..Tak mahu sesuatu merenggut engkauu..
-Aku dibius Cintaaaaa..hahaha..hubby x suka lagu nie..
-Kau Kekasih Awal dan Akhir..Kau Kekasih Zahir dan Batin..
Jiwangsss giler..huhuhu

7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.
-Adikku sayang..
-Capt
-Kak Zura
-Awe

Tak cukup 7 orang laa..camne nie..huaaaaaa..

2 comments:

mama-khayra said...

bagus2 dah menkawab tugasan ekkekeke..

anaash said...

Ila=perghhh..berpeluh2 nk menjawab tugasan nie..lain kali tagged yg senang2 sikit ekkk..hehehhe